Wil je met ons meedoen? Als secretaris maak je deel uit van het bestuur. Je speelt een belangrijke rol op het gebied van planning en organisatie van bestuurstaken, in afstemming met de voorzitter. Ledengegevens zijn bij jou in veilige handen en je kent de kleine lettertjes van de statuten en reglementen. Je organiseert bestuursvergaderingen en ledenvergaderingen die technisch op orde zijn.

Als secretaris maak je deel uit van het bestuur, dat als een team opereert. Je speelt een belangrijke rol op het gebied van planning en organisatie van bestuurstaken, in afstemming met de voorzitter. Ledengegevens zijn bij jou in veilige handen en je kent de kleine lettertjes van de statuten en reglementen. Je organiseert bestuursvergaderingen en ledenvergaderingen die technisch op orde zijn. Met het bestuur zorg je dat er tegelijkertijd ruimte is voor debat en politieke meningsvorming, geluiden uit de samenleving, voor inspiratie en een warm welkom voor (nieuwe) leden en geïnteresseerden tijdens informele momenten. Je stemt de communicatie naar de leden af met het campagneteam, de Digitale Media Manager en het bestuurslid communicatie.

In bijgevoegde vacature vind je meer informatie over de functie van secretaris binnen het afdelingsbestuur.

Interesse?

Schrijf dan voor 28 juli (2019) een bericht van maximaal drie alinea’s naar de voorzitter van de kandidatencommissie, Corien de Kloe (coriendekloe@gmail.com) met daarbij je CV. De kandidatencommissie voert de gesprekken met geïnteresseerden en draagt kandidaten voor. De leden van GroenLinks Den Haag beslissen uiteindelijk over het innemen van de bestuursfunctie door de kandidaten op de ALV van 7 september. De benoemingstermijn is twee jaar. Het is een vrijwilligersfunctie.