Nieuws gefilterd op Bestuur

Ga jij voor GroenLinks Den Haag in de gemeenteraad?

Fractievoorzitter Arjen Kapteijns

In maart 2018 zijn er gemeenteraadsverkiezingen en GroenLinks wil graag weer met een grote en sterke fractie vertegenwoordigd zijn. We zoeken kandidaten die standpunten kunnen presenteren, belangstelling hebben voor lokale thema's, volksvertegenwoordigers zijn, willen samenwerken met de leden en met de stad, en voldoende tijd hebben.

GroenLinks Den Haag zoekt secretaris

Op 23 november 2016 is het huidige bestuur voor de periode 2016-2018 gekozen door de leden. Helaas is er toentertijd geen geschikte secretaris gevonden. Momenteel worden de taken waargenomen. Het bestuur is echter nog op zoek naar een vaste secretaris. Misschien word jij wel onze nieuwe secretaris?

Actie Samen voor de Voedselbank groot succes!

GroenLinks voor de voedselbank

Heel hartelijk dank voor jullie grote betrokkenheid! Dankzij de gulle donaties van een overweldigend aantal leden was de actie ‘Samen voor de Voedselbank’ een groot succes. Met een enorme hoeveelheid spullen hebben wij samen een schitterende bijdrage geleverd aan een mooie kerst voor duizenden Haagse gezinnen die afhankelijk zijn van de voedselbank.

Doe je mee? Actie ‘Samen voor de Voedselbank'

GroenLinks voor de voedselbank

GroenLinks Den Haag doet mee aan de actie ‘Samen voor de Voedselbank’ van Omroep West. Het doel: 4.000 gezinnen die afhankelijk zijn van de voedselbank blij maken met een kerstpakket. Doe je mee? Met een hele kleine moeite doe je iemand een groot plezier!

GroenLinks tijdens begrotingsbehandeling: Kies voor groen en sociaal!

Afgelopen donderdag vond de begrotingsbehandeling plaats. GroenLinks pleitte voor het maken van groene en sociale keuzes in Den Haag. “In tegenstelling tot het college kiest GroenLinks voor de fiets in plaats van de auto en voor uitbreiding van de milieuzone, om de luchtkwaliteit te verbeteren. Bovendien willen wij een socialer Den Haag waarin vluchtelingen hartelijk welkom worden geheten”, aldus fractievoorzitter Inge Vianen.