Nieuws gefilterd op Fractie

Debat over de uitbreiding van Madurodam - Bijdrage van GroenLinks

Duinbos achter Madurodam

[Bijdrage aan debat] - Woensdag bespreekt de Raadscommissie Ruimte de uitbreiding van Madurodam. In het plan dat voorligt gaat 6.000m2 uniek duinbos verloren. In de meest dichtbevolkte stad van Nederland wordt een prachtig stuk bos opgeofferd om commerciële belangen te dienen. Lees hier de bijdrage van fractievoorzitter Arjen Kapteijns.

Keek op de Week: Paniekvoetbal en stopformulieren

Interview op Omroep West

[Blog] - Het was weer een mooie maar ook drukke week met interessante nieuwe ontmoetingen. De gemeenteraad draait deze laatste weken voor het zomerreces nog op volle toeren en tegelijkertijd komen de voorbereidingen op de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar al stevig op gang.

Keek op de Week: Het roer gaat om!

[Blog] - Wij hebben een baanbrekend akkoord gesloten met zeven andere partijen in de Haagse gemeenteraad! Deze week presenteerde ik namens GroenLinks samen met mijn raadscollega’s het Haags Klimaatpact. Met dit pact slaat een ruime meerderheid van de Haagse gemeenteraad de handen ineen om onze stad versneld duurzaam, groen en klimaatneutraal te maken.