GroenLinks Den Haag zoekt secretaris

Op 23 november 2016 is het huidige bestuur voor de periode 2016-2018 gekozen door de leden. Helaas is er toentertijd geen geschikte secretaris gevonden. Momenteel worden de taken waargenomen. Het bestuur is echter nog op zoek naar een vaste secretaris. Misschien word jij wel onze nieuwe secretaris?

Voor de functie van secretaris is een vacature opgesteld, zie bijlage. Herken je je in deze vacature en ben je gemotiveerd je als secretatis van het bestuur in te zetten voor GroenLinks? Stuur dan uiterlijk vrijdag 7 april 2017 een cv met korte motivatie naar secretariaat.denhaag@groenlinks.nl.

Je kunt je sollicitatie richten aan de kandidatencommissie van GroenLinks afdeling Den Haag. Zij zal een of meerdere gesprek met kandidaten houden. Zij zal een advies geven over de kandidaten aan de leden. De leden kiezen de secretaris in de Algemene Ledenvergadering van woensdag 17 mei. Dus houd deze datum alvast vrij.