Nieuws van Arjen Kapteijns

Arjen blogt: Nachtelijke sessies in het ijspaleis

Fractievoorzitter Arjen Kapteijns

[Blog] - Afgelopen dinsdag was een bijzondere dag. En dan bedoel ik niet eens dat het nieuwe kabinet haar onderhandelingsresultaat presenteerde. Nee, het was de Dag van de Duurzaamheid. In de hele wereld vonden duurzame activiteiten plaats en natuurlijk ook in onze stad.

Arjen blogt: het betere zeiken en samenwerken

Arjen Kapteijns tijdens Fietsparade '17

[Blog] - Deze week was voor mij een bijzondere week want tijdens onze ledenvergadering ben ik tot lijsttrekker gekozen voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart volgend jaar. Het vertrouwen van zo veel mensen geeft toch wel een speciaal gevoel.

Arjen blogt: gratis bestaat niet!

Parking Day - Foto: Dan O'Connor CC BY-NC-ND 2.0

[Blog] - Na het weer en de prestaties van ADO, is parkeren misschien wel hèt onderwerp waar mensen in Den Haag het liefst over discussiëren. Ook in de gemeenteraad houdt het de gemoederen vaak bezig. Gisteren voerden we een debat over het parkeerbeleid in Den Haag en de keuzes die we moeten maken zodat de stad niet dichtslibt met auto’s.

Arjen blogt: trots op de Schilderswijk!

Fractievoorzitter Arjen Kapteijns

[Blog] - Graag wil ik mijn blog beginnen met stil te staan bij de natuurramp die zich binnen ons koninkrijk heeft voltrokken. De mensen op Sint Maarten zijn alles kwijt, noodhulp is keihard nodig. Ook veel sterkte aan iedereen uit de Antilliaanse gemeenschap in onze stad die nog in onzekerheid zit over het lot van familie en vrienden.