Uitgelicht

Huis aan huis acties

Samen maken we Den Haag socialer en duurzamer. Meld je aan en doe mee!

Ledenactiviteiten

Elke twee maanden is er een algemene ledenvergadering (ALV). Tijdens deze vergadering worden afdelingszaken besproken. Ook is er vaak een lezing of een debat over een actueel politiek onderwerp.

Daarnaast staan er altijd andere leuke en interessante activiteiten op onze agenda, zoals de maandelijkse vrijdagborrel op de eerste vrijdag van de maand.

Werkgroepen

De afdeling Den Haag heeft veel werkgroepen waarbinnen leden als vrijwilliger actief kunnen worden:

Volg ons!

Je kunt GroenLinks Den Haag volgen op Facebook, Instagram en Twitter.

Word Apptivist

#hoedan? Het is heel eenvoudig:

1. Zet 06-49580785 in je contactenlijst als Haagse Apptivisten
  2. Stuur via Whatsapp je naam naar dit nummer
  3. Je bent nu Apptivist!

Ga mee de straat op

We gaan regelmatig Den Haag in om te luisteren naar mensen en om een positieve, duurzame en sociale boodschap te brengen.

Campagne voeren is niet alleen nuttig, het is ook hartstikke leuk. Ons doel is niet om mensen te bekeren aan de deur. Het gaat erom dat we #nietschreeuwenmaarpraten. We krijgen altijd veel positieve reacties. We staan in direct contact met onze (potentiële) kiezers, kunnen vragen beantwoorden en standpunten toelichten.

Campagne voeren is méér dan alleen de deuren langs gaan, maar draait ook om gezelligheid en samen werken aan een groter GroenLinks. Het lijkt ons leuk als we elkaar beter leren kennen, dus nodigen we je van harte uit om na het campagne voeren een borrel te drinken.

Loop je voor het eerst mee? Geen zorgen! Dan kun je wat eerder aanschuiven voor een kennismaking en korte uitleg over campagne voeren. We gaan in teams, dus je hoeft nooit alleen de straat op.

Check de agenda op deze website of onze Facebookpagina voor de volgende huis-aan-huis actie.

Doneer

Met jouw hulp kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken in Den Haag. Steun ons met een bijdrage.