Uitgelicht

GroenLinks Den Haag heeft de afgelopen verkiezingen een historische uitslag geboekt. De fractie bestaat op dit moment uit maar liefst 5 raadsleden. GroenLinks maakt deze raadsperiode deel uit van het College en samen met de twee wethouders zetten we ons in voor een duurzame stad waar eerlijk gedeeld wordt. We zijn op korte termijn op zoek naar ondersteuning van de fractie. Wil jij bijdragen aan een groene stad, met schone lucht en kansen voor iedereen? Kom bij ons werken!

We zijn op zoek naar een communicatieadviseur en fractiemedewerker. Wij bieden fijne werkomstandigheden, een leuk team en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Communicatieadviseur / 24 - 28 uur per week

Als communicatieadviseur vervul je een belangrijke rol in het team van de fractieondersteuning van GroenLinks Den Haag. Samen met de fractie, het bestuur, het permanente campagneteam en de leden zet je je in om de positieve vibe vast te houden en  GroenLinks Den Haag naar een hoger niveau te tillen Het is jouw taak om de standpunten en de behaalde politieke successen van GroenLinks duidelijk en inzichtelijk te communiceren richting de Hagenezen en Hagenaars. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de langetermijnstrategie op en het versterken van het profiel van GroenLinks in Den Haag.

Fractiemedewerker / 32 uur per week

Als fractiemedewerker heb je een veelzijdige baan: je denkt inhoudelijk mee met de koers van GroenLinks Den Haag én je kunt je organisatietalent optimaal inzetten voor onder andere de organisatie van werkbezoeken, het voorbereiden van raadsstukken en initiatiefvoorstellen, het schrijven van moties, de afhandeling van post en e-mail, het administreren van de raadsstukken en dossiers en het notuleren van de fractievergadering.

Solliciteer nu

Solliciteren kan tot en met 15 juni door je motivatie en CV in één bestand te sturen aan: marielle.vavier@denhaag.nl Voor meer informatie kun je bellen met Marielle Vaviër (raadslid) via 06-19434228.