GroenLicht is de vrijwillige redactie van GroenLinks Den Haag.

GroenLicht is een vrijwillige redactie die de Haagse politiek en samenleving zo goed mogelijk wil belichten. We doen verslag van actuele belangrijke gebeurtenissen en evenementen in de stad en belichten achtergronden. We richten ons niet alleen op de lokale politiek maar ook op uiteenlopende maatschappelijke, groene en sociale initiatieven. Om goed op de hoogte te blijven van wat er speelt, onderhouden we regelmatig contact met zowel de fractie en de andere werkgroepen, als met diverse maatschappelijke Haagse organisaties.

Klik hier voor artikelen van GroenLicht.

Meld je aan

Bij GroenLicht leer je GroenLinks en de Haagse samenleving op een leuke manier beter kennen. Om mee te doen hoef je geen specifieke ervaring te hebben, maar moet je wel interesse hebben in journalistiek, politiek en in wat er in Den Haag gebeurt. Het streven is dat je gemiddeld een artikel per maand aflevert.

Geïnteresseerden kunnen zich opgeven voor deze vrijwillige webredactie door te mailen naar hoofdredacteur Chantal Forêt via groenlicht@groenlinksdenhaag.nl.