Ramon Pijst

Penningmeester

Ramon is als penningmeester van het bestuur verantwoordelijk voor de financiƫn van de afdeling. Daarnaast is hij ook het aanspreekpunt voor de programmacommissie.

Ramon loopt al sinds 2000 mee en heeft de afdeling GroenLinks Den Haag daarom goed leren kennen. GroenLinksers kent hij als mensen die hun verantwoordelijkheid binnen de samenleving durven nemen, GroenLinks kent hij als een partij die resultaten boekt. Ramon wil zijn bijdrage leveren, met zijn nauwgezetheid, als penningmeester. Penningmeester is een functie waarvan hij weet dat hij er goed in is, door zijn werkervaring als financial controller en zijn drie eerdere jaren als penningmeester bij GroenLinks Den Haag. Het is ook een functie waarvan hij weet hoe belangrijk deze is.

Naast penningmeester voor de afdeling Den Haag bekleedt Ramon de volgende (onbezoldigde) nevenfuncties:

• Penningmeester Stichting Ondersteuning Fraktie Groenlinks Den Haag (per 9 december 2015)
  • Kascontrolecommissie GroenLinks Zuid Holland (2014-heden)
  • Auditor Alumni-organisation European Students of Industrial Engineering and Management (ESTIEM) (2012-heden)