Bestuurslid communicatie

Het bestuurslid communicatie coördineert de interne en externe communicatie van de afdeling en voert deze voor een deel zelf uit.

Taken:

  • Opstellen nieuwsbrief
  • Verantwoordelijkheid voor de correcte inhoud van de afdelingswebsite en sociale media communicatie
  • Overzicht houden van stroom van communicatie waaronder tijdige uitnodigingen voor activiteiten, oproepen en agenda’s in afstemming met de secretaris
  • Goed contact met bestuurslid activiteiten en werkgroepen
  • Voortdurende afstemming met de secretaris
  • Contactpersoon belteam
  • Contactpersoon sociale media team
  • Contactpersoon communicatieadviseur fractie
  • Contactpersoon voor (permanente) campagneleider
  • Contactpersoon GroenLicht

Functiegerichte competenties:

  • Goed politiek en bestuurlijk inzicht
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Affiniteit met relevante privacy standaarden
  • Digitale vaardigheden
  • Overzicht houden
  • Planning
  • Creatief/Origineel