Wij zien dat steeds meer Hagenaars in de knel raken. Juist nu moeten we ervoor zorgen dat mensen op z’n minst terecht kunnen bij de voedselbank voor hulp. Daarom roepen raadsleden Janneke Holman (PvdA) en Lenne Baboeram (GroenLinks) het college op om vanuit de gemeente de voedselbank te steunen. Maar we kunnen zelf ook nu in actie komen. Daarom organiseren de Haagse PvdA en GroenLinks samen tussen donderdag 22 september en woensdag 28 september een inzamelingsactie voor de voedselbank.

Boodschappenlijstje

De Voedselbank Haaglanden roept mensen op om houdbare producten te doneren. Denk bijvoorbeeld aan:

• Pasta en rijst
  • Koffie, thee en suiker
  • Groente en fruit in blik
  • Crackers, ontbijtkoek, beschuit
  • Soep in blik, pastasauzen in potten
  • Houdbaar broodbeleg (chocoladepasta, pindakaas enz.)

Inzamelingsactie

Doe jij mee aan de inzamelingsactie? Lees snel verder hoe jij kunt helpen.

1️⃣ Inzamellocatie

Je kunt boodschappen langsbrengen bij het partijkantoor van de PvdA Den Haag (Stationsweg 10b) op de volgende momenten. Wij zorgen er dan voor dat alles naar de voedselbank wordt gebracht.

• Vrijdag 23 september 16:00 - 18:00 uur
  • Zaterdag 24 september 12:00 - 14:00 uur
  • Dinsdag 27 september 19:00 - 21:00 uur

2️⃣ Ophaalservice

Ben je slecht ter been of niet in de gelegenheid om producten langs te brengen? Dan komen we het ophalen! Vrijwilligers rijden zaterdag 24 september rond om donaties aan huis op te halen. Vul  dan onderstaand formulier in!

3️⃣ Geld doneren

Kun je zelf geen boodschappen doen, maar wil je wel bijdragen? Dan kun je via deze link geld doneren. Dan kopen wij er boodschappen van!

Nog meer doen? Deel de inzamelactie met al je Haagse vrienden!

AANMELD FORMULIER OPHAALSERVICE 👇

Wanneer kan het opgehaald worden?