Op deze pagina vind je allerlei relevante informatie over de gemeenteraadsverkiezingen.

Het programma

Samen met leden en de stad is de programmacommissie aan de slag gegaan met het verkiezingsprogramma voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. De PC kent drie aanvoerders voor respectievelijk Groen (Annemarie Rullens), Sociaal (Zoë Visser) en Inclusief (Emma van Wezenbeek). Daan Kegelaar zit erin namens het bestuur, Serpil Ateş vanuit de fractie. Ali al Hadaui is voorzitter, Hella Prins secretaris. Elke aanvoerder overlegt in een zogenaamde driehoek met fractie en werkgroepvoorzitter(s).

Het concept-programma is op 13 oktober onder grote belangstelling gepresenteerd. Lees onderaan de pagina het volledige concept-programma. Hier vind je ook meer informatie over de amendementenprocedure.

Ga mee de stad in

Om een goed resultaat te halen bij de verkiezingen is het essentieel dat we ons overal in de stad laten zien. Op dit moment kunnen we vanwege de corona-maatregelen niet huis-aan-huis campagne voeren, maar we kunnen wel op andere manieren van ons laten horen. Je kan bijvoorbeeld lid worden van een wijkteam, je opgeven als vrijwilliger, of je aanmelden als Apptivist (dan weet je als eerste wanneer we wel weer huis-aan-huis in gesprek met bewoners gaan).